artykuł nr 1

Ogłoszenie o wolnym stanowisku urzędniczym w Powiatowej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Częstochowie

I. Nazwa i adres jednostki
Powiatowa Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Częstochowie
ul. Tkacka 5
42-200  Częstochowa  tel. 34 3229201
 
 II. Wymagania niezbędne
 Osoba ubiegająca się o stanowisko głównego księgowego powinna spełniać zgodnie z art.54 ust. 2 ustawy o finansach publicznych( Dz. U. z 2013r. poz.885 ze zmianami)  następujące niezbędne wymagania:
1. posiada obywatelstwo polskie.
2. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
3. niekaralność za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe, a także nie była karana za przestępstwo umyślne.
4. spełnia  jeden z poniższych warunków:
1) ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3 –letnią praktykę w księgowości,
2) ukończenie średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej i posiadanie co najmniej 6 – letniej praktyki w księgowości.
5. posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku głównego księgowego.
III. Wymagania dodatkowe
- posiada doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w jednostkach oświatowych,
- dobra znajomość zagadnień w zakresie ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych , przepisów ordynacji podatkowej, naliczania płac.
- dobra znajomość standardowych aplikacji Windows ( między innymi Word ,Excel), Internetu oraz programów księgowych:, Budżet JST – (sprawozdania finansowe), Planowanie i Realizacja Budżetu,  oprogramowania Vulcan – Płace i Finanse Optivum,
- posiada umiejętność obsługi komputera,
- posiada dużą zdolność uczenia się i rozwiązywania problemów,
- cechy osobowości takie jak:  dyspozycyjność, komunikatywność, dyskrecja, konsekwencja, dokładność, sumienność, rzetelność , odpowiedzialność, umiejętność korzystania z przepisów prawa.
 IV. Zakres obowiązków   na   stanowisku Głównego  Księgowego
1.Prowadzenie rachunkowości jednostki budżetowej.
2.Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi.
 3.Dokonywanie wstępnej kontroli:
a) zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
b) kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.
4.Sporządzanie sprawozdawczości jednostki  budżetowej.
5.Sporządzanie planu dochodów i wydatków budżetowych
7. Prowadzenie gospodarki finansowej i materiałowej poradni.
8. Terminowe regulowanie zobowiązań i ściąganie należności.
9.  Nadzorowanie i rozliczanie inwentaryzacji majątku jednostki.
10. Rozliczania płac i innych należności pracowniczych.
11.Wykonanie innych czynności i zadań zleconych przez Dyrektora PPP-P w Częstochowie
V. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku
 Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych; w niepełnym wymiarze czasu pracy ¼ etatu – 10h tygodniowo. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
• nie występują szkodliwe ani niebezpieczne warunki pracy,
• pomieszczenie biurowe znajduje się na II piętrze
• praca wymagająca wysokiej samodzielności.
• rozpoczęcie pracy od 01.09.2016 r.
  VI. Wymagane dokumenty
1.List motywacyjny.
2. Życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej.
3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
4. Kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy ( świadectwa pracy, zaświadczenia).
5. Kserokopie dokumentów poświadczających posiadane kwalifikacje i wykształcenie zawodowe.
6. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
7. Oświadczenie, że osoba nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe , a także nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za inne umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego.
8. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie.
9. Zaświadczenie o stanie zdrowia potwierdzające brak przeciwwskazań do pracy na określonym stanowisku.
10. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych( Dz.U.z 2002 r. Nr 101, poz.926 ze zmianami) – podpisane.
 Przed zawarciem umowy kandydat zobowiązany jest do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
 
  VII. Termin i miejsce składania dokumentów
 
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie w sekretariacie Powiatowej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Częstochowie, ul. Tkacka 5, w terminie do dnia 19.08.2016 r. do godz.11-tej z dopiskiem „Konkurs na stanowisko głównego księgowego”.  Dokumenty złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
 
VIII. Inne informacje
 1.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.ppppczestochowa.4bip.pl oraz na tablicy informacyjnej w Powiatowej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Częstochowie.
Kandydaci są zobowiązani do poddania się rozmowie kwalifikacyjnej. O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie.
 2.Dokumenty zawarte w nadesłanych ofertach nie będą zwracane.
3. Telefon kontaktowy 34 3229201.
 
 
 
 
Częstochowa, dnia  08.08.2016 r.